loading...

گردشگری و بومگردی

بازدید : 97
سه شنبه 23 فروردين 1401 زمان : 12:34

اگر بخواهیم کدهای تخفیف نماوا را دسته‌بندی کنیم، می‌توان آن را به دو دسته اصلی تقسیم نمود:

انواع کد تخفیف نماوا

اگر بخواهیم کدهای تخفیف نماوا را دسته‌بندی کنیم، می‌توان آن را به دو دسته اصلی تقسیم نمود:

کد تخفیف اولین خرید نماوا

کد تخفیف اولین خرید اشتراک نماوا شامل کاربرانی است که تا به اکنون اشتراکی خریداری نکرده و یا به تازگی در وبسایت نماوا ثبت نام کرده باشند. این کدهای تخفیف تحت عنواینی چون: کد تخفیف نماوا برای مشترکین جدید، تخفیف 50 درصد نماوا سه ماهه جدید، جدیدترین کد تخفیف نماوا، کد تخفیف نماوا یک ماهه جدید و تخفیف نماوا برای اولین اشتراک شناخته می‌شوند.

کد تخفیف غیراول نماوا

این کد تخفیف از لحاظ استفاده محدودیتی ندارد و همه کاربران چه کسانی که برای اولین بار از این پلتفرم استفاده می‌کنند و چه کاربران قدیمی که از قبل چندین بار اشتراک تهیه نموده‌اند، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

نحوه استفاده از کد تخفیف نماوا

برای استفاده از کد تخفیف نماوا کافیست مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید:

ابتدا به صفحه فروشگاه نماوا در وبسایت موپن رفته و کد تخفیف کوپن مورد نظر خود را کپی و سپس از طریق دکمه "خرید کنید" وارد وبسایت نماوا شوید. پس از آن از طریق دکمه ورود یا ثبت نام که در گوشه چپ و بالای صفحه اصلی وبسایت قرار گرفته است، به داخل حساب کاربری خود بروید یا اگر از قبل ثبت نام نکرده‌اید، ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که برای دسترسی به محتواهای داخل وبسایت باید اشتراک خریداری کنید؛ بنابراین از طریق پنل کاربری به صفحه خرید اشتراک مراجعه کنید. در این صفحه انواع پلن‌های اشتراک و کادر کد تخفیف / هدیه قرار گرفته است.

اگر کد تخفیف شما عناوینی نظیر: کد تخفیف نماوا اشتراک رایگان، کد تخفیف یک روز اشتراک رایگان نماوا، کد هدیه نماوا، یک روز اشتراک رایگان و... داشته باشد، نیازی به انتخاب پلن ندارید و کافیست کد را در کادر انتهای صفحه وارد و بر روی دکمه اعمال کلیک کنید تا تخفیف لحاظ شود ولی اگر کد تخفیف شما برای پلن خاصی باشد، باید پلن مربوطه را انتخاب و وارد صفحه آن شوید. سپس کد تخفیف را در کادر وسط صفحه وارد و دکمه اعمال را بزنید تا مبلغ کسر شود و در آخر وارد صفحه پرداخت شده و اشتراک را خریداری کنید و از تماشاهای محتواهای جذاب لذت ببرید.

چرا کد تخفیف نماوا اعمال نمی‌شود

ممکن است در استفاده از کد تخفیف نماوا با خطاهایی مواجه شوید که این خطاها به صورت متداول به شرح زیر می‌باشند:

یکی از رایج‌ترین خطاها، استفاده از کد تخفیف در پلن اشتباه است که برای رفع این موضوع باید به صفحه کوپن برگشته و پس از مطالعه شرایط کد، پلن مناسب را انتخاب نمایید. خطای بعدی مربوط به استفاده از کد تخفیف اولین خرید در حساب کاربری است که قبلا اشتراک داشته و برای رفع آن کافیست یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

همچنین گاهی اوقات کدهای تخفیف که به صورت هدیه به کاربران ارائه می‌شود که ممکن است آن را به اشتباه در کادر کد تخفیف موجود در صفحه پلن‌های اشتراک وارد ‌نمایند و با خطا مواجه ‌شوند؛ برای رفع این مشکل باید از صفحه پلن اشتراک مربوطه خارج شده و به صفحه اصلی خرید اشتراک بروند و در کادر کد تخفیف / هدیه انتهای صفحه، کد را وارد کنند. لازم به ذکر است که کدهایی که به صورت اختصاصی برای کاربران ارسال می‌شود را سایر کاربران نمی‌توانند استفاده نمایند.

در آخر باید یادآور شد که کدهای تخفیف نماوا همانند سایر کدهای تخفیف دارای مهلت زمانی است و در درصورتی که این بازه زمانی تمام شود، شما با خطای "مهلت استفاده از کد تخفیف به اتمام رسیده است" مواجه می‌شوید که برای رفع آن کافیست جدیدترین کد تخفیف نماوا را در شبکه‌های اجتماعی مختلف جستجو کنید.

نحوه دریافت کد تخفیف نماوا

نماوا در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که برای آگاهی از آن‌ها کافیست یکی از روش‌های عضویت در خبرنامه، شبکه‌های اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکشین موپن را دنبال کنید که در ادامه نحوه دنبال کردن هر کدام را شرح می‌دهیم.

برای عضویت در خبرنامه نماوا کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه نماوا در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌های نماوا خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف نماوا عضویت در ربات تلگرامی موپن به نشانی mopon_ir_bot@ است که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، نماوا را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیف‌های نماوا را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید.

همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، نماوا را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف نماوا را پیگیری کنید.

نکات ویژه کد تخفیف نماوا

شاید برخی از افراد به دنبال کد تخفیف نامحدود نماوا، کد تخفیف نامحدود نماوا یک روزه و یا به دنبال روشی برای هک اشتراک نماوا باشند که باید یادآور شویم که کدهای تخفیف نماوا همگی رایگان هستند و نیاز به دنبال روشی برای هک کردن آن نیست و کافیست یکی از روش‌های موجود برای اطلاع از آن‌ها را دنبال و به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین همه کدهای تخفیف نماوا دارای بازه زمانی و یا سقف استفاده هستند و از هیچ کد تخفیفی نمی‌توانید به صورت نامحدود بهره ‌ببرید.

منبع: www.mopon.ir/کد-تخفیف-نماوا/موسیقی-تئاتر-سینما/کوپن

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 276
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 445
  • بازدید کلی : 31371
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی